måndag 22 januari 2018

Enkät Kultur och fritid

Mitt namn är Roberto, och jobbar som fritidsledare på Fäladsgårdens fritidsgård i Lund. Det är nämligen såhär att vi på Kultur och Fritidsförvaltningen i Lunds Kommun försöker satsa på E-sport som en verksamhet.
Men jag behöver din hjälp med att få fram lite statistik!
 
Jag skulle önska, om du hade tid att skicka denna enkät till samtliga elever på skolan. Den är främst för Åk 6 – Åk 9.
Det tar mindre än 2 minuter att svara på dessa, och hoppas verkligen att du skulle kunna hjälpa mig att dela dessa!

Jag tar för givet att alla har datorer eller på något sätt kunna svara på enkäten via denna länken! Skulle detta vara ett hinder så ordnar vi det på ”the old fashion way” med papper och penna!


https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdIrtonz-TzodlYQ07sal0ULgj3GGTqIsPAUSZPrrcZwgkffw/viewform?c=0&w=1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar